Melodifestivalen

Vad vore  livet utan musik. Melodifestivalen är väl knappast svaret på det för alla.Det finns ju annan sorts musik som  t ex.
Polska från Sättilla.

Men vad är melodifestivalen utan the Ark tyckte jag förra året. Heat är svaret.  Heat gör melodifestivalen värd att titta på. Musikaliskt mycket duktiga jämförelsevis. Låten mycket medryckande jämförelsevis. Måtte Heat vinna!!
Rätt låt gick i alla fall vidare till Globen i den andra deltävlingen i Melodifestivalen.

Annarkia
skriver: "Dunder och brak, massor av energi och helt rätt. Det mest uppfriskande som hänt så här långt." 

Jag är nog inte rätt person att bedöma ett sådant här program eftersom jag naturligtvis inte gillar schlager och naturligtvis inte brukar titta på melodifestivalen men gör det ändå av någon konstig anledning, som jag naturligtvis inte vill veta själv. Förra året somnade jag faktiskt av tristess.
 
Måns Z visst är han söt, charmig, sjunger bra men jättetråkig och alldeles för konstgjord på något vis.   

Petra Mede är toppen och  lyfter hela Melodifestivalen.

Läs även andra intressanta bloggares åsikter om , , , , , ,
 

Kommentarer
Postat av: annarkia

Det var därför, just det, som jag gillade H,E,A,T, påminner om The Ark.

2009-02-15 @ 15:30:55
URL: http://annarkia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0