Va, ska man rösta?


Nyss hemkommen från semestern går stressen rakt in i kropp och själ. Rösta, vadå?

Annarkia skriver: Intresset för valet är större i år än tidigare och opinionsinstitutens valprognoser blir allt frekventare. Senast i raden är Skop. I samtliga undersökningar är S och M största partier medan junilistans saga är ett minne blott. Piratpartiet ligger över fyra- procentsspärren och ökade i Skops senste prognos med +0,4 % till 4, 4%.  
Om prognoserna inför EU-valet  ska ses som en signal inför det kommande valet i Sverige blir det en rockad mellan regerings-och oppositionspartierna.

Var med i Vänsterpartiets SMS-kampanj inför EU-valet.

Självklart något att ta på allvar.
För att citera en mycket bra rocklåt från 80-talet så säger jag bara: "Ett hjärta är alltid rött ett hjärta har alltid rätt..."

Självklart vad man ska rösta på.
Men hur när?
Har jag missat något?
Måste gå igenom den gigantiska tidnings och posthögen.

Kommentarer
Postat av: annarkia

Den låten har jag förträngt för själv förrådde jag mitt röda hjärta när jag förtidsröstade i EU-valet.



http://annarkia.wordpress.com/2009/05/20/idag-forrade-jag-mitt-rod-hjarta/

2009-05-24 @ 17:14:23
URL: http://annarkia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0