Australia-episkt fyrverkeri

En salutogen långpromenad i den trolska naturen är en mycket nyttig tradition på juldagen. Förmodligen minskar denna tradition effekterna av frosseriet på julafton då jag lyckades klämma ner kost från hela fettcirkeln. Annarkia skriver: Lång promenad uppe på höjden, där luften är lätt andas. 
En annan trevlig juldagstradition är att gå på bio, helst premiär.
Idag blev det filmen Australia som trollband mig i flera timmar. Filmen innehåller mycket om allt: kärlek, krig, mord, kamp mellan det onda och det goda, mystik, natur, historia,. Bara så härligt och känslosamt. Tårarna hade forsat om jag inte använt mitt senaste knep för självbehärskning.

Betyg =fem hekshattar

Intressant.se

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Kicki

Mycket känslor i den filmen. Ett paket näsdukar rekommenderas. Sanslöst vad de engelska kolonisatörerna ställde till med i Australien.

2008-12-26 @ 00:19:49
URL: http://annarkia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0