Den borttappade Heksann


Eftersom alla mina bilder och texter försvann skulle jag kunna lägga in dem på nytt. Det känns inte så inspirerande och kul.

Nej, man ska inte gråta över spilld mjölk. Det kommer ständigt nya tider, nya idéer, nya tankar, filmer, musik, böcker. För att citera Sven Ingvars från 70-talet säger jag nu" börja om från början, börja om på nytt, varför ska man sörja tider som har flytt... " Den fantastiskt passande låten spelar vi förresten på min ukulelekurs.


Och nu är det förresten snart nu igen. Och nuet är det enda vi har egentligen. Det förflutna kastar sin skugga över nuet och den förväntade framtiden färgar även den nuet. men det här ögonblicket är det enda vi med säkerhet vet existerar.

Så fånga därför dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0